Svensk Orientering logotyp
04.02.2021

Banläggarträffen på måndag 8 februari

Orientering
Måndag 8 februari är det dags att snacka ihop sig om årets banläggningsuppdrag. Det blir digital träff i enlighet med gällande restriktioner.

Frågor som kommer diskuteras är bland annat hur vi ska lösa banläggningen under rådande pandemi samt hur vi ska få upp kvaliteten på ungdomsbanorna. Vi kommer få en föredragning om hur Kvarnsjötrippeln löste sina banläggnigsproblem sommaren 2020.

Det går fortsatt att anmäla sig till träffen.

Mer info här.

Relaterade nyheter

Nytorpsbadet en helt vanlig sommardag
STHLM Elitpris sprint avgjort vid DM
Starten
Årets Unga Arrangörer prisade
Stockholmssiluett
Välkommen till StOF, Jesper!
OK Ravinen vinner stafettligans deltävling 4
Långhelg i Blekinge