01.09.2024

Dubbelseger i USM-stafetten!

Orientering
Stockholms fantastiska ungdomar tog både första och andra plats på distriktsstafetten på USM.
Totalt hade Stockholm 20 av de totalt 78 lagen. I det vinnande laget sprang Alice Hellberg, Alexander Bäckman, Bodil Johansson och Benjamin Hjertén. I laget som kom tvåa sprang Molly Boman, Elias Trossing, Sofia Dell’Orto och Arvidas Gunnarsson.

Relaterade nyheter

Nytorpsbadet en helt vanlig sommardag
STHLM Elitpris sprint avgjort vid DM
Starten
Årets Unga Arrangörer prisade
Stockholmssiluett
Välkommen till StOF, Jesper!
OK Ravinen vinner stafettligans deltävling 4
Långhelg i Blekinge