Vinterns sista 15-16 träff
29.03.2018

Vinterns sista 15-16 träff

Orientering
På onsdagen var det vinterns sista 15-16 träff på Fredrika Bremergymnasiet i Haninge. En stor skara ungdomar kopplade budskapet, man ska vara motiverad.

Det var eleverna och tränarna på OL-akademin som ansvarade för både en inomhus aktivitet, mat och föreläsning om motivation.

Det var fartfyllt med en stafett i samverkansorientering och spännande med diskussioner om varför man håller på med orientering och hur man kan få föräldrarna att göra som man själv vill.

Nu är det paus i 15-16 projektet tills augusti då det är Utvecklingsläger i Hälsningland. Senare på hösten är det även en gemensam resa till Luleå och Ungdoms-SM. Båda aktiviteterna är öppna för alla som vill utveckla sin orientering och vara med om något roligt.

 

 

Relaterade nyheter

Nytorpsbadet en helt vanlig sommardag
STHLM Elitpris sprint avgjort vid DM
Starten
Årets Unga Arrangörer prisade
Stockholmssiluett
Välkommen till StOF, Jesper!
OK Ravinen vinner stafettligans deltävling 4
Långhelg i Blekinge