Svensk Orientering logotyp
28.06.2017

Ungdomsstafetten vid O-Ringen

Orientering
Förra året vann Stockholm lag Röd, blir det vitt i år?

I år ställer Stockholm upp med två lag igen. Uttagningen skedde vid Sprint-DM och ser ut som följer (reviderad 10/7):

Lag Röd:
Kajsa Bogren Sundbyberg
Marcus Stenebo, Attunda
Elisabeth Larsson, Södertörn
Simon Frisk, Gustavsberg

Lag Vit:
Petrina Costermans, Järla
Ludvig Lange, Tumba-Mälarhöjden
Smilla Mogensen, Ravinen
Jesper Lidmar, Snättringe

De uttagna uppmanas att meddela sin medverkan via e-post snarast. PM mm kommer att presenteras på hemsidan när det närmar sig.

Relaterade nyheter

Nytorpsbadet en helt vanlig sommardag
STHLM Elitpris sprint avgjort vid DM
Starten
Årets Unga Arrangörer prisade
Stockholmssiluett
Välkommen till StOF, Jesper!
OK Ravinen vinner stafettligans deltävling 4
Långhelg i Blekinge