Svensk Orientering logotyp
13.10.2014

Info om gemensam bussresa till Daladubbeln

Orientering
Värmlands Ungdomskommitté ordnar som tidigare år en gemensam bussresa till Daladubbeln 17-19 oktober.

Två bussar avgår från Karlstad fredagen den 17/10 klockan 17.30.
Läs mer här! Uppdaterad 2014-10-01 med ny resväg för buss 1!

Här kommer info om Daladubbelresan 17-19 oktober. Det finns fortfarande platser kvar i bussarna om någon mer vill följa med!

 

Här kan du läsa mer om vilka som är anmälda på resan och om cirkatider mm när bussen kommer och hämtar upp er. Kom i god tid!
Uppdatera 141014 med återbud!

 

Värmland bor på Söderbaumska skolan i Falun: http://www.hitta.se/s%C3%B6k?vad=seminariegatan%203%2C%20falun  (vägbeskrivning)

 

Diskot kommer i år att vara på Britsarvsskolan: http://www.hitta.se/kartan#/search/britsarvsskolan,+falun/60.59073:15.69865,60.59617:15.71925/@60.62472,15.62204,15z (vägbeskrivning)

 

Det är cirka 1 km mellan de båda skolorna: http://www.hitta.se/kartan/#/route/Seminariegatan+3,+Falun/60.61663:15.62768/Hellbergs+Väg+11,+Falun/60.62471:15.62202/@60.61995,15.62912,16z (vägbeskrivning)

 

Tävlingarna går vid Backa herrgård - 9 km öster om Falun, vägvisning från väg 850 mot Svärdsjö

 

  • Magnus Albinsson, OK Tyr är reseledare för buss 1 (Karlstad-Munkfors-Hagfors-Falun) tfn Magnus: 070-540 49 91
  • Ylva Olm, Kils OK är reseledare för buss 2 (Karlstad-Karlskoga-Falun) tfn Ylva: 0706-27 35 90

 

PM kost och logi

 

Städkvittens

Förening /distrikt som köpt logi av arrangören förbinder sig via denna städkvittens att efter avslutad logianvändning städa det/de rum föreningen /distriktet bott i med följande

Omfattning:

-plocka bort allt skräp och lägga det i anvisade sopsäckar

-sopa golvet

-genomföra enkel våttorkning i de rum som är möblerade vid ankomsten

- återställa dessa enligt av föreningen/distriktet upprättad skiss

-Grovstäda korridor i närmast anslutning till rummet.

Förening /distrikt som lämnar använda rum utan att uppfylla ovanstående fyra villkor debiteras en städkostnad på 1000 kr

 

Logilista

Denna logilista ska uppta alla namn (ledare och löpare) som tillhör föreningen/distriktet och bor i logi anvisat av arrangören.

Ifylld och undertecknad logilista ska överlämnas vid incheckningen.

Läs även igenom Kost & Logi PM.

RELATERADE NYHETER

Digital Marketing Agency
Digital Föräldraträff 11 april
Vågbacken3
Vårens Orienteringsinbjudningar (2)
Bodaborg
Anmäl dig till Bodaborg 20 april!
Fler nyheter