
Bliz blir med start under EM i Schweiz sponsor av sol- och sportglasögon till svenska landslaget i orientering.
Future Eyewear Group grundades 1984 med försäljning av sol- och läsglasögon. 1987 föddes Prestige, det första av Future’s egna varumärken. Nu har företaget en omfattande egen varumärkesportfölj, inklusive Dr.Zipe, Bliz, Prestige, Granite & Minibrilla.
- Jag är glad över att kunna presentera ytterligare en partner som står för innovation och kvalitet inom sitt område. Vårt landslag är bäst i världen och vi strävar alltid efter att ha partners som är bäst inom sitt område för att nå maximalt resultat, säger Fredrik Tanfara, Marknads-och Försäljningschef på Svenska Orienteringsförbundet
Relaterade nyheter

Orientering
29.04.2025
Hittaut-Festivalen i Akalla: En succé med labyrinter och massor av orienteringsglädje

Orientering
29.04.2025
Rekordmånga lag anmälda till Tiomila efter pandemin

Orientering
28.04.2025
Litet gäng på viktiga sprintförberedelser i Belgien

Orientering
27.04.2025